laupäev, juuni 09, 2007

Fännimeil

Selle sissekandega kummardan ma kõigi ees, kes mind sünnipäeva paiku meeles pidasid. Kas siis armsa sõnumiga(SMS/MSN/orkut), sõnumit kandva toreda kaardiga, või veel millegi ägedamaga. Mõni eriti entusiastlik kasutas kohe mitut kanalit :). On ülimalt tore saada kinnitust sellele, et ma vaatamata mitmekuusele äraolekule inimestel ikka meeles olen.

Kohapeal lauldi mind sünnipäevahommikul koos koogiga üles. Minu kummardus ka neile varajastele lindudele! Ja muidugi ei saanud ma tähistamata läbi. Nii sai teise sünnipäevalapse Külviga kampa löödud ja laupäeval korralik kräu organiseeritud! Pidu Konstanzi mõttes tähendab seda, et kahekümneruutmeetrisesse ühikakööki tuuakse kohale kaks kasti õlut, natuke veini ja näpuotsaga süüa. Siis voolab sinna kokku nii poolsada inimest ning läheb mölluks! Kõik muidugi sinna sisse ei mahu ja sujuvalt täidetakse ka köögilähedased alad.

Nimekiri inimestest, kes end kirja jõudsid panna, enne kui kirjapulk tühjaks sai:


(mina oma nime nii ei kirjutanud)

PS! Oma fännide rõõmuks teatan ma, et lõpuks sai paika minu tagasisaabumiskava. 13 august astun ma Rostockis laeva peale. Umbes 24h hiljem maabun Helsingis ja siis pean sealt veel Tallinasse parvetama. Ning see kõik toimub ainult üheksa ja poole nädala pärast ;).


Herzlichen Dank!
Bis bald!

Kommentaare ei ole: