neljapäev, detsember 09, 2010

Sess on läbi!

Tähtajad teevad inimestega imesid. Esiteks siis kui jubepalju on teha ja aega on vähe. Nädal aega tagasi olin ma üsna närvis – vähem kui nädalaga tuli mul endale hunnik biokeemilisi artikleid selgeks teha , et neid eksamil nagu varrukast tsiteerida ja sealtkõrvalt üks pädev väikese seminaritöö mahus tajupsühholoogia uurimisprojekt kokku kirjutada. Lihtsamaks ei teinud olukorda see, et sellesama nädala jooksul suutsin mina oma hamba ära murda ja arvuti oma ventilaatori seistma jätta. Kõige selle taustal mõtisklesin viimases seminaris kõlanu üle: 

"I expect that most them [exam papers] will be in the A or A+ range. You've been excellent in the class. You see, the department has told me that people in the graduate studies have proved in the past that they are excellent. My task is to distinguish between people that are really good and the outstanding people that get fellowships."

Kuid asjad saab tehtud, kui nendega otsast pihta hakata! Suruõhu ja õmblusmasina õli abil putitasin oma arvuti taas käima. Tänu ülilahkele kohalikust eestlasest hambahaldjale leidsin endale väga soodsa hambaarsti.. ja siis lõpuks sain ka õppimisega alustada. Õppimine sisaldas nii muuhulgas toredas studygroupis targemaks saamist, ühe iisraeli mäluuurijaga tihedat teoreetilist arutelu ja 6,5 tunniga viie suhteliselt tundmatu uurimuse sisukat kokku võtmist. Kõigi eelduste kohaselt õnnestus sealjuures ka asjalikkus säilitada :)

Kui see kõik aga keskööks tehtud sai, ilmnes tähtaegada teine positiivne külg – suur rahulolu pärast eesmärkide saavutamist. Meelerahule andis oma meki kindlasti šveitslasest naabri poolt pakutud kodukootud hõõgvein. Nüüd sain ennast mõnuga head muusikat kuulata ning netis ringi tuulata. Ning mõelda, kuidas nende kotlettide tegemine nüüd käiski...


Nädala laulusalm:

Wikileaks teeb mehe šikiks.

Wikileaksi pühaks pean.

Wikileaksiga siin ilmas kõik ma kätte saan.

Wikleaks teeb lahti uksed.... jne


...lõpetada saab igaüks ise. Autoriks minu hambahaldjas. 

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Alati on tore eesmärke saavutada. Eriti tore on, kui nende saavutamine on raske (mitte kunstlikult raske vaid õigustatult suur-eesmärk-nõuab-palju-tööd-raske) ning paljudele teistele üle jõu käiv :)

Ott

annimanni ütles ...

Tõstan siingi sinu auks klaasi...
Mina siin ootan reedet, et tuleksid austraaliast need tähed mu tehtud tööle ja higipisaratele!

uku ütles ...

pöidlad pihku!! Aitäh põhjalike kommentaaride eest.. kirjuta oma blogisse ka midagi ;)