esmaspäev, mai 21, 2007

Egotrippin'

Nagu jätkuvast külalistevoorust näha, siis kellelegi lähevad minu kirjutised ka korda. Kommentaaride järgi ei käi siin eriti keegi, aga õnneks külastuste lugeja lohutab mind. Kuid nüüd ilmnes, et minu kirjutised on nii lahedad, et Üliõpilasleht otsustas neid avaldada. Ehk siis umbes kaks nädalat tagasi ilmus trükis väike kokkuvõte minu Saksamaa-seiklustest:

Link

Mõelge ometi! Mina ja meedias! MMA pingviinide mitmele teles üles astumisele ma vastu ei saa, kuid ka see on midagi! Nii otustasin ma igaks juhuks fännikirjade tarvis oma postiaadressi uuesti avalikuks teha:

Werner-Sombart-Str 37-221
78464, Konstanz
Deutschland

Pastakad pihku!

1 kommentaar:

Rain ütles ...

Aga ongi ju väga ilus kirjatükk, parem kui "päris", ausalt, ja neid leiaks sinu blogist muidugi rohkesti veel :) Nii et lase aga edasi!

PS. Hangu mängib ka Eest ansambel Indigolapsed.