kolmapäev, mai 09, 2007

Vahepala

Ma olen usin õppija ja laisk blogija. Esimesega on nii ja naa, kuid teine on küll tõsi. Tegelikult ma hetk tagasi täitsa lugesin biheiviorismiõpikut. Niisiis selle asmel, et enda läbielamistest pajatada, lasen ma teiste vaeva seljas liugu ja viitan kahele vingele blogile.

Esimeneses, aadressiga shutupsherlock.blogspot.com seiklevad mu klassiõed Hispaanias, tehes minu tehtud tuuri teistpidi ning natuke laiemalt.

Teines, aadressiga saratriin.blogspot.com kirjeldab Birgitil külas käinud Triin väga elavalt oma Konstanzi külaskäiku koos selle juurde kuuluva ülihea pildimaterjaliga. Konstanzi sissekanded algavad siit

Juba esimeste ridadega tabab Triin täpselt naelapea pihta:

Konstanz on eriline seepoolest, et sinna on jõle raske saada Euroopa kohta. Tüübid on suutnud linna asutada kõikidest lennujaamadest liiga kaugele ;)

Sellele vaatamata on aprilli-maikuus siinseid eestlasi külastanud kokku 10 kaasmaalast.


Millalgi sätin ma need blogid ka püsilinkide alla.

Head lugemist!

Kommentaare ei ole: