kolmapäev, märts 05, 2008

Reisidest, mäkkidest ja itaalia diskost

Ciao!

Viimase kahe kuu jooksul olen ma juba häbematult palju reisinud. Kõigepealt sõpradega suusatamas-lauatamas Itaalias, seejärel Tanelil Rootsis külas ning peale seda suusareisi rühmajuhina Austrias. Sai lauatatud, Justice't kuulatud ja muidu lõbusalt aega veedetud. Pilte tegin ka.

Kuid peamine osa minu sissekandest räägib ühest veidrast kokkusattumusest. Oma viimasel reisil avastasin ma Schladmingi-nimelisest suusakuurortist lisaks mägedele ka Euroopa kõige suurema after-ski hüti. Kohati on ta isegi liiga suur. Kuid hea seltskonnaga saab ikka mõnusat after-ski stimmungit nautida :)

Lisaks lõbusale after-ski mussile köitis minu tähelepanu ka hüti kiirtoidurestoran kaubamärgiga Mäk Planai. Nähes, kuidas McDonalds on üle lastud, tuli mul mõte seda ka Eestis ära kasutada. Minu peas küpses idee teha McDonaldsile hoopis vastupidise ideega restoran. Väga vinge oleks ju tervisliku kiirtoidu restoran nimega "Mäkk" v "Mäkkburger". Kuid niiäkki, nagu see idee tuli, samakiiresti ta ka kadus.

Jättes kiiresti vahele sellised ebaolulised detailid, nagu sellesama after-ski hüti poolt põhjustatud magamatus või pagasi kaotsiminek, jõuan esimesse Austria reisi järgsesse esmaspäeva. Mul lõppes parajasti Näituse 2-s hispaania keel. Järgmisena hakkas kesklinnas "Eetika alused". Mul oli parajasti pool tundi aega kesklinna jõudmiseks ja millegi hamba alla otsimiseks. Nagu te võite aimata, on mul raske rahulduda suvalise saiakese/šokolaadiga... soov oli tervislikumalt einestada. Nii seadsin sammud kaubahalli poole, et sealt endale mõni banaan osta.

Järsku meenus mulle, et kohe sealsamas asub koht nimega Tige Tikker. Olin sellest kuulnud, kuid külastanud veel mitte. Nii sättisingi oma sammud hoopis trepist üles. Jõudsin trepist üles ja tahtsin vasakule Tigedasse Tikrisse minna. Kuid veel enne seda peatas mind kõlav "Tere!". Mind teretas neiu sissekäigu juures asuvast võileivabaarist nimega.... "Mäkleib"! Milline meeldiv taaskohtumine! Meeldivad teenindajad, huvitav interjöör... ning võimalus võileibu kokku panna just nii tervislikult kui süda soovib! Oli väga meeldiv oma unistust nii kiiresti reaalses elus kohata. Tuleb tunnistada, et lühikese ajaga on minus püsiklient saanud.

Nädala pärast tõstis Tigeda Tikkri-Mäkleiva tandem oma aktsiad minu silmes veelgi, majutades sellist vinget asja nagu:



Täpsem info: eluontort.blogspot.com

Paar itaalia disko näidet:





Laupäeval näeme!

Kommentaare ei ole: