laupäev, november 20, 2010

It's Movember!

Paar nädalat tagasi panin tähele, et ühel kursakaaslasel on veider vunts tekkinud. Nagu absoluutselt ei sobi talle. "Noh, võibolla ei jõudnud habet ajada". Samas oli ta jõudnud väga põhjaliku ettekande valmistada.. Järgmine nädal oli vunts juba väga konkreetne. Jõudsin järeldusele, et ju siis on toiminud imidžimuutus..




Eile sain aga valgustatud. Kohalikud eesti neiud uurisid minult, et kas ma olen kahtlaselt palju vuntse linna peal märganud? Vastust ära ootamata lisasid, "ära arva. et Kanada mehed nii veidrad on. See on munandivähi toetuskampaania, mille käigus Novembris vuntsi ei pügata!" Kui ma hiljem tudengite peolt läbi astusin, siis võisin tõesti veenduda, et kampaania on päris popp. Näga oli nii udemeid kui päris korralikke vuntse.

Ma ise ajasin kahjuks alles eile hommikul oma kasvu maha. Järgmine aasta olen teadlikum! Iga vunts loeb!

http://www.movember.com/



1 kommentaar:

Joff ütles ...

Siin riigis toimub sama värk. Pean kah järgmisele aastale rõhku asetama