neljapäev, november 11, 2010

Valuutainventuur

Torontos on eestlasi rohkem kui Paides. Ning nendega hästi läbi saamiseks pole kindlasti mitte dollareid vaja. Tegelikult pole üldse midagi vaja, nad on niigi väga lahked. Kuid kui sul on Kalevi šokolaadi, siis sulatab see lahti kõik uksed. 

Mina olen kasutanud šokolaadi veelgi laiemalt – lisaks eestlastele olen seda andnud ka oma juhendajale ja uurimisrühmakaaslastele. Kõigile on see hästi peale läinud :).

Praeguseks on järel ainult kolm väikest tahvlit ja neid hoian ma neid hoolega oma laua peal nurgas. Nii kõrvalises nurgas, et sinna alla panin ma ka oma teise valuuta – natuke varudollareid. Mine tea, millal ühte neist jälle vaja läheb.

Täna tuba koristades pidin seda virna natuke liigutama.. ja suur täna minu üllatus, kui avastasin ühe šokolaaditüki täiesti iseseisvalt tahvlite kõrval. Mis siis ikka, sõin ära. Siis taipasin mõelda – kuidas see tükk üldse pakendist välja sai???


Vastus: muidugi augu kaudu :)

Nii ilmneski, et minu äraolekul käisid hiired minu kõige kallima valuuta kallal inventuuri tegemas. Kusjuures, tüübid vedasid väga elegantselt täpselt ülemise rea välja. Ei mingit suvalist näkitsemist. Raha nad õnneks (veel) ei puutunud.


Seda, mis inventuurist järele jäi, hoian ma nüüd kindlalt raud(külm)kapis.

1 kommentaar:

ene ütles ...

uskumatu! kanadas on hiired! 18. korrusel!