reede, oktoober 20, 2006

Uniparty

Kolmapäev oli huvitav päev. Esiteks oli ta väga oluline sellepärast, et nüüd ma nägin lõpuks ära oma Erasmuse koordinaatori. Enne tänast olin ma tema ukse taga kolm korda käinud (ametlike vestlustundide ajal) ning iga kord oli kas ukse silt, et täna midagi ei toimu või valitses kabinetis lihtsalt vaikus. Kuid selleks kolmapäevaks oli midagi ametlikumat planeeritud (ehkki ma kuulsin sellest üsna juhuslikult) ja nii ma leidsin end lõpuks kinnisest uksest sisse astumas. Ma olin koos kolme teise välismaalasega (3 neiut Ungarist ja Rumeeniast) ja meid võttis vastu üsna karmi hoiakuga Frau Ziffrus. Kabinetti lähemalt uurides avastasin, et seinu kaunistavad laste joonistused... kerge deja vu :). Veelgi rohkem üllatas mind aga Riia palsami pudel kapinurgal. Uskumatu, kuhu see kraam ka tee leiab. Jutu veeredes selgus aga, et välise ranguse taga peitub vägagi tore ja abivalmis koordinaator. Meile pakuti leiget teed ja uuriti mitu korda, kas me suhkrut ja piima tahame või mitte. Samuti sain ma teada, et ainete saksakeelsusele vaatamata on mul usutavasti võimalik lõputööd inglise keeles esitada ning eksameid mul iga aine kohta eraldi teha ei tule. Sakslased teevad eksamid alles ühe bloki (nt sotsiaalpsühholoogia) kõikide ainete läbimisel. Üksikute loenguseeriate jaoks tuleb tavaliselt (vaid?) kokkuvõtlik kirjatükk teha. Kuid ma kardan, et need on natuke raskemad kui meie koduülikoolis nõutavad referaadid.

Teine tipphetk oli ülikoolis toimuvnud lumelauahooajaavamispidu. See kujutas endast suuuuuuuuurt tramburaid ülikoolihoone koridorides. Kuuldavasti olevat sinna kella kümne paiku 45 minutiline saba olnud. Mina jõudsin kohale natuke pärast südaööd ja sain sisse päris vabalt. Rahvast oli ikkagi meeletult. Sealt võis vabalt õhtu jooksul üle tuhande inimese läbi käia. Muusika jaoks oli kolm eraldi saali vastavalt räpi, metali ja peomuusikaga. Muidu niivõrd ametlikus kohas tantsu lüüa ja sadade teiste tudengitega ringi jaurata oli minu jaoks täiesti uus kogemus. Ning sealsamas kõrval raamatukogus võtsid mõned (kõrvatroppidega muidugi) 24/7 lahti olevast raamatukogust viimast...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Riia palsam on kohutav.