kolmapäev, august 12, 2009

Плохая девочка (без цензуры)

Vene diskensi erip2radest tahaks kunagi kohe pikemalt kirjutada. Praeguseks panen vaatamiseks yhe loo,mis siin p2ris k6va hitt on. Lugu on diskens nagu ikka. Kuid video teeb heaks n2idismaterjaliks see, et selles on v2ga j2igalt 2ra kasutatud k6ikv6imalikd visuaalsed seksuaalsusele r6hutavad elemendid, mida taju- ja reklaamipsyhholoogia6pikutes leida v6ib. Alates v6imalikult laialdasest kaela paljastamisest kuni 6llevahu nimmepiirkonda suunamiseni v2lja. R22kimata diivanil pitsat s88vast meeskujust, kellega k6ik tydrukute j2rele ihkavad noormehed end sarnastada saavad. 

Yldiselt v6itlesime t2na just endale ylej22nud palga v2lja. Kui l6puks direktrissilt uurisime, siis tema v2ga konkreetselt maksis t2pselt niipalju kui vaja. Kuid tema juurde saaamiseks tuli paar p2eva oma bossi t88delda. Nind ma olen kindel, et kui poleks kysinud, poleks t6en2oliselt midagi saanud ka :)

3 kommentaari:

rené ütles ...

hei uku!

hetkel ei saa ma küll sinu pakutud lugu kuulata, kuid ütlen sulle sellegipoolest, et istun hetkel sinu vanas korteris pepleri tänaval köögilaua taga ning aknast paistab sisse päike, mängib rahulik sügavhauss ning hommikusöök sai just söödud. terve nädal on siin kulgenud väga ägedalt ja eile oli meil ju see pidu ka, 4 paiku alles saime ühele poole, päris mõnus oli jälle hagu anda. muide, ma lõin su shveitsi tassist nõude pesemise ajal kogemata äärest killu välja, palun vabandust :( kui sa mõtled välja kuidas ma seda su jaoks heastada saan siis anna mulle teada.

tervitab
vova sillamäelt

uku ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
uku ütles ...

hei!

see kruus kuulus mu vennale. aga sa võid maastrichtist uue kruusi saata.

pepleri chilli igasten ma väga. ma arvan, et vene diskens on sellele heaks täienduseks.. eks näis mis residendid sellest arvavad :D