kolmapäev, oktoober 25, 2006

Kissing the Sun ehk jälle Alpides

Roadtrippidel juba iseenesest omaette võlu. Eriti näiteks siis, kui need sünnivad spontaanselt eelmisel õhtul. Kiiresti mõeldakse välja sihtkoht, kellaaeg ning saadetakse palveid ilmajumala poole, et ta meid ikka päikeselise päevaga õnnistaks. Järgmise päeva hommikul kogunemine... järjest inimeste peale korjamine... mahaunustatud passidele järele minemine – need asjad tekitavad sellise mõnusa erutuse kehasse. Väljendub see raadost tulevate veidrate laulukeste hoogsalt kaasalaulmises või siis värvikalt Šveitsis levinud saksa dialekti üle irvitamises. Tegelikult seda kõike me kogesime juba juba eelmine kord. Kuid see pühapäev saime kaasa ilmajumala täieliku õnnistuse.

Sihtmärgiks sai kohaliku piirkonna kõrgeim tipp Säntis. 2505 m üle merepinna. Kuid seekord ei plaaninud me niipalju matkata ja lasime end liftiga üles viia. Ning sealt...sealt ikka nägi. Kohe kui ma oma albumiga ühele poole saan, näete teie ka, mida sealt nägi. Sealt sai üsna hea vaate kõigele, mis 50-60 km raadiuses paistis. Konstanz, Bodensee kogu oma uhkuses, Zürichsee (Zürich jäi kahjuks mäenuki varju), Lichtenstein, Austria mäed ja muidugi Šveitsi alpid oma täies hiilguses. Kui natuke mäetippude kaarti uurida, siis nägi ära ka üle Šveitsi Prantsusmaalt ja Itaaliast paistvad mäetipud. Küll on hea, et ma läätsed silma panin :). Peale ringivaatamise tegime me muidugi ka kohustusliku pikniku ning matkasime ringi. Tipu ümber märgitud rajad olid ka hoopis teist masti, kui eelmine nädal kogetud. Nii kõrguse kui ka Kogemust ja korralike jalanõusid nõudvate siltide poolt kohutatuna proovisime meie rahulikult võtta ja turvanõudeid siiski jälgida. Samas tuli nii mõnigi kord imetelda, kuidas nii nooremad kui vanemad fritzud mööda mägesid nagu mägikitsed end koduselt tundsid. Lõpuks alla tulles avastasime, et suutsime seal tipus veeta üle viie tunni. Ning ma kinnitan teile: iga veedetud minut oli kohalolekut väärt. Mari-Liis ümises terve päev viisi “It's such a perfect day...” ja ma ei saanud muidu, kui pidin kaasa ümisema.

Varsti saab ka pilte. Üsna varsti :)