teisipäev, aprill 24, 2007

Incubuse sõltuvus

Statistika võib kohati päris huvitav olla. Blogistatistikat ma juba käsitlesin. Kuid iTunesil on selline võimalus nagu tark lugude nimekiri (Smart playlist). Nii saab näiteks lugude mängimise sagedust lugeda. Minu lugude top 25 on järgmine. Kuid siinkohal tuleb mainida, et ma ärkan hommikul arvutimuusika peale. Ning see ei hakka mitte suvalisi lugusid mängima, vaid valib midagi välja minu spets hea-tuju hommikumusa pleilistist. Seega on loogiline, et seal esinevad lood on ka üldtabeli tipus. Eriti, kui ma neid randomvalikule lisaks ka oma vabast tahtest mängin. Välistades hommikumusa pleilistis olevad lood, on tulemus selline. PILT. Ning saamegi mul kahtlustada sõltuvust Incubuse viimasest albumist.

Ilma Incubuse ja hommikumusata on top25 natuke mitmekesisem

Pole kahjuks õnnestunud iTunesi enim mängitud artiste lugema panna. Kuid selle mure lahendab last.fm 2007 alguses paningi last fm-i oma muusikaharjumusi kaardistama. Ta annab natuke rikkama pildi minu harjumustest. Seda eriti tänu omadusele lugu juba poole kuulamise pealt kirja panna (iTunes ootab kirjapanemisega loo lõpuni). Samuti soovitab last.fm sulle muusikamaitse põhiselt teisi artiste, sõpru ja lähiümbruskonnas toimuvaid kontserte. Viimane on eriti abiks.

Kui endal huvi tekkis, siis mingit statistikat peaks kõik vähegi pädevad meediapleierid andma. Samuti ka Windows Media Playeri uued versioonid (mille versioonid 6.4-st edasi on tegelikult mittepädevad ressursiõgijad). WinAmpis oli vaja vist Medialibraryt kasutada. Julguse korral postitage kommentaaridesse oma top-lugusid :)

Agarat andmetöötlust!

Kommentaare ei ole: