esmaspäev, juuli 30, 2007

Fertig!

Muuhhaahahhhahahahahaha!!!

Selle pühapäevaga sai kool mul lõplikult läbi! Akadeemilisi kohustusi mul enam ülikooli juures ei ole! Nüüd on vaja vaid erinevatest osakondadest kõikide ainete tunnistused kätte saada ja need kuidagi TÜ poole teele saata.

Minu viimane kooliseminar oli väga vinge. Kolmekesi 7 tundi päevas viis päeva jutti ühe vahva saksa onuga innovatsiooni lahata oli kurnav, kuid suurepärane kogemus. Igaks õhtuks olin ma täiesti kapsas. Kuid see-eest tuli ka põnevat inffi kuhjaga. Viimane päev tegime natuke ka pilti

Kuid see polnud kaugeltki viimane kursus ülikoolis. Minu viimaseks akadeemiliseks ettevõtmiseks oli reedest pühapäevani kestnud windsurfi kursus. Tänu Nicole ja Mannile on mul ka kõvasti fotomaterjali:

Alguses nägid mu katsetused pahatihti välja nii:


Kuid tänu Nico juhendamistele (ja võimalik, et ka saksa vanurite poolt levitatud positiivsele energiale) sai mul kolme päeva jooksul asi üsna käppa. Lõpuks sain ma sisse juba päris suure hoo ja julgesin pildi tegemiseks ka ühe käe lahti lasta.










Viieteistkümnendaks augustiks jõuan Tallinna sadamasse ;)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

UKU!!!
ma olen nii UHKE Sinu üle. Tunnen, et Sinu tublidus laseb mindki parema inimesena paista ja
ei jõua ära oodata, millal kokku saame.
varsti
Ema

Mari-Liis Viirsalu ütles ...

Mann on kaa SU ÜLE UHKE,

*kuidas sa oma haigeid "händikäpakesi" ja eelnenud kurnava nädala väsimust trotsisid

*isegi surfiteooria kodutöö ära tegid

*ja viimase päeva publiku kriitilise pilgu all ainult esimeseks 10 minutiks närvi läksid ja rohkem vee all kui vee peal olid,

samas kui lõpus lõdvalt ühe käe ja ühe kummipapuga toime tulid:)

Kodustele vihjeks, et Uku võib nüüd teile omanimelise õppevideo välja anda, kui päevavalgust kannatav "final cut" valmis saab;)