kolmapäev, september 27, 2006

Pangakaart & telefoninumber

Ma vist pole veel maininud, et mul sai sularaha juba mitu päeva tagasi otsa. Viimased päevad olen kolme nädala jooksul kogunenud sentide või abistavate sõprade najal hakkama saanud. Krediitkaaridist pole kasu eriti olnud – toidupoed aktsepteerivad siin vaid kohalikke kaarte või sularaha. Õnneks hakkab tänasest jälle parem põli – minu hilinenud stipp jõudis eurode kujul lõpuks kohalikule pangaarvele ja ning eile mulle saadeti postiga ka tolle panga deebetkaart.

Samuti sain ma kätte kohaliku telefoninumbri. Eesti number on nüüdsest selle peale ümber suunatud (loe: ära sinna helista). Minu uus number, kui kellelgi peaks vaja minema:

+4915773836963

edit: muutsin vana Saksa numbri praegu kehtivaks.

Kui kellelgi peaks tuju tulema mulle saata postipakikesi tatra, musta leiva või muu hea ja paremaga, siis saab seda teha järgmisel aadressil:

---

edit: otsustasin oma aadressi siin avalikult enam mitte kuulutada. kellel seda on tarvis, palun küsige minu käest.

Loomulikult on mulle lubatud ka külla tulla. Kui tuled üksi, on Sulle garanteeritud välivoodi, padi ja magamiskott. Juba proovitud, töötab :). Kõige odavam on siia tulla Easyjetiga Tallinnast üle Berliini Baselisse. Ühe otsa hind peaks koos rongiga kiirel reageerimisel ~1000 kanti tulema.

Lisamotivatsiooniks mainin, et sügistalvise hooaja jooksul külastavad minu maakonda sellised nimed nagu Slayer, In Flames, Lamb of God, Tool, Muse ja Red Hot Chili Peppers. Viimane on juba välja müüdud...

Bis später!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

No ma ei saa aru - teil pole saksas tatart?!?!?! Meil on siin isegi VASTLAKUKLEID !!! Hunnikutes! Juba sügisel! ....kas teil vastlakukleid on?

uku ütles ...

ei ole vastlakukleid. see-eest on meil aga bratwürtsi suurema v väiksema raha eest. lindaus maksab bratwürst 2,5 euri, Zürichis 6,5 franki.