neljapäev, november 23, 2006

La-la-land

Grüzil!

Siin ma nüüd olen... selle asemel, et pakkimisega tegeleda või iseendale soovituskirja koostada, kirjutan hoopis blogi.

Milleks endale soovituskiri? Mõned teist juba teavad... et keerukate arvutuste tulemusena on mul valminud plaan Konstanzi ka kevadsemestriks jääda. Bürokraatlik masinavärk on nüüd käima lükatud ning loodetavasti on selle tulemus kevadel-suvel Konstanzis õppiv Uku. Seetõttu otsustasin ma ka ühele saksa stipile kandideerida. "Õppejõu" soovituskiri võib õnneks inglise keeles olla, kuid varsti tuleb mul saksakeelne CV ja eluplaanide kokuvõte teha. Kuid raskused ongi ületamiseks!

Keda see kurvastab, siis jõuludeks tulen ma kolmeks nädalaks koju Eestisse. See juhibki mind mõndade oluliste kuupäevadeni:

23.11 - 30.11 – Vainikute reunion tuur

20.12 - 08.01 – Uku Eesti tuur

24.02 - 03.03 – Canazei, Dolomiti Superski, Itaalia

13.03 - 23.03. – ;)

16.04 - 20.07. – Suvesemester

Canazei kohta niipalju, et see on Mainor Meelise suusareis Canazei suusakülasse, kus ma grupijuht olen. Kui kellelgi veel suusa-/lauaplaanid tegemata, siis tasub selle reisiga ühineda. Kui seal vabu kohti on :). Reisi märksõna on Laudurite Eri. See tähendab võimalust lisaks tavarajale ka kohaliku lauahundi juhendamisel offpiste'i võimalusi nautida.

www.meelis.ee

Vainikute reunion tour algab homme varahommikul. Selle raames tuuritavad vennad Vainikud kõigepealt Suurbritannias Londonis ja Manchesteris ning seejärel ka Saksamaal Konstanzis ning hetkeks ka Stuttgartis. Pärast nädalast möllu jätkab noorem neist tuuri üksi, külastades veel Šveitsis Baseli linna, Prantsusmaal Baseli lennujaama ning samuti ka põgusalt Berliini lennujaama. Külalisesinejatena astuvad üles Tool, Muse ning Manchesteri baariteleri vahendusel terve Manchester Unitedi võistkond. Rääkimata tee peale jäävatest headest sõpradest.

Neid ridu internetti kopeerides olen ma tõenäoliselt juba välja mõelnud, kuidas ma viieks päevaks vajalikud asjad väikesesse seljakotti ära mahutan. Või siis kergema vastupanu teed läinud ja suurema seljakoti endale kaasa võtnud. Kuna ma endale äraantava pagasi piletit ei ostnud (9 € tahavad selle eest lisaks, mis on 30€ lennupileti kõrval üsna suur raha), siis näiteks dušigeeli ma kaasa võtta ei saa. Läätsevedelikku ka mitte. Tänu EU uutele reeglitele saan ma kõiki vedelaid asju kaasa võtta vaid 100 ml kotikestes LINK. Huvitav, millal esimene terrorist endale vedelikpommi sisse neelab ja selle kättesaamiseks nööri suust välja rippuma jätab :) Tea, kas see tegelikult ka võimalik on.

Kaasa tuleb võtta tegelt üsna vähe asju: särke, pesu, õppematerjale, natuke külakosti, telefoni ning kaamera laadija. Jah, sa lugesid õigesti. Mul on vaja ka kaamera laadija kaasa võtta. Miks? Sest just täna õhtul koputati mulle uksele ja ulatati naabri poolt üks pakk üle. Üks pakk, mis oli teel 25. septembrist saadik. Üks pakk, kus sees oli minu armas kaamera. Lihtsalt uskumatu. Eriti ajastus :)


Auf Asche!

3 kommentaari:

helen ütles ...

"la-la-land" tekitas minus imelikke emotsioone...meenus lume sees läti piiri ületamine ja minu autosse 6 inimese mahutamine (loe: guinessi rekordi püstitamine)... x_x

Muide minu saksakeele õpingud edenevad jõudsalt:
Lisaks minu "Ich habe noin laden" ja "Du bist eine kalorienbombe"-le oskan ma nüüd ka (kuna saksapoiss Johannes õpetas) öelda: "Ich bin spitz wie nachbars lumpi"
Minu arvates on mul nüüd esmane sõnavara olemas, selleks, et saksamaal hakkama saada ;)

kärg ütles ...

ohoo, mis uudised! Kui teil iganes tekib tuju Oxfordist läbi hüpata, siis just give me a call +44 77 946 996 76

Oxford jääb Londonist 100 min bussi- ja 1 h rongisõidu kaugusele. Samuti on siit võimalik ilma ümberistumiseta 3 h kestev rongisõit Manchesteri.

Otherwise, külastan Vainikute residentsi 18-20. dets nii et kui veab, siis trehvame ;)

Anonüümne ütles ...

Kaamera leitud!
YESS!
Milline kergendus sulle!
Ja suurepärane ajastus tõesti, ei tea kas see sitsis siis seal naabri juures kõik selle aja?