reede, november 16, 2007

the British Isles tour

8.11.07

Umbes kolm kuud tagasi saabusin ma Saksamaalt, et Eestisse jääda. Nüüd on jälle aeg Eestimaa tolm vahelduseks jalgelt pühkida ja vaadata kuidas uued ja vanad sõbrad Briti saartel elavad.

Reis algas neljapäeval, eesmärgiks jõuda Tallinnast Iirimaa suuruselt teise linna Corki. Sinna saab lennata läbi Londoni, vahepeal Stansteadil ümber istudes. Los geht's!

Kõigepealt korjasin peale Laseringist Forgotten Sunrise'i verivärske singli (olin kuues inimene, kes selle David Lynchi ja teistele bändile lähedaste inimeste järel sai) ja siis taksotasin lennujaama. Tallinna lennujaam ei suutnud mind millegagi üllatada... vahest sellega, et minu pagas oli isegi koos mantliga lahedalt alla limiidi – 18 kg. Kuid Stansteadil oli juba huvitavam:

* paistab, et tervislikud snäkid lähevad aina rohkem moodi. Igastahes Stansteadil oli täitsa asjalik tervislike võilebade kiosk, kus müüdi ka puuvilja. Is nice!

* check-ini ees pakkisin oma õlakotist viimased rasked ja mittevajalikud asjad suurde kohvrisse. Arvasin, et kilodega on mul ju lahedalt... Kuid siis ilmnes, et mind Corki viiva Ryanairi pagasilimiit on 15 kg. Great! Tädi soovitas mul ümber pakkida või siis juurde maksta. Minu arvates vägagi nahhaalne viis ümberistuvate ja universaalse 20 kg standardiga arvestavate reisijate pealt lisa teenida. Aga olgu. Nii ajasin ma endale selga fliisi asemel raskema hoodie ja sinna peale sügismantli. Poolteist kilo võitu!. Edasi täitsin mantlitaskud ajakirjade ja õlakoti musta leivaga ja suutsin saavutada aktsepteeritava 15,3 kg. Kokkuvõttes võtan ma ju sama koguse kilosid lennuki peale...jube jebimine!

* minu teada on hallist aegades inglise politsei järginud relvavaba poliitikat. Nüüdsest on see vist kõrvale heidetud. Stanstedi lennujaamas turvas pagasi ümberpakkijaid kaks revolvri, noa ja automaatidega(!) relvastatud politseinikku.

* turvajärjekorras oodates torkas silma üks eriti bravuurikas turist. Päikeseprillid ässalt peas ja vöö demonstratiivselt pükste peal suhtles ta üleoleval stiilil turvatöötajaga, kes tal metallesemeid ära võtta palus. Ühesõnaga ebameeldiv inimene. Ainuke fraas mis ma kuulsin, oli "Ma räägin Eesti keelt siis, kui ma tahan!". Nojah.

* Corki lennukit oodates läks akna taga järsku väga halliks. Esialgu karstin udu. Kuid siis ilmnes, et see on vihm... teretulemast Inglismaale... ja miks ei võtnud ma kaasa oma vihmakindlat jakki?

Aga nüüd lennuki peale ja Iirimaa poole teele!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonüümne ütles ...

sellega peab nüüd küll nõustuma...NOT!

Anonüümne ütles ...

Hahahaaa! :D
Eestlased ongi ju maailma bravuurikaim rahvas! for sure! Mul läheb ka alati süda seest soojaks, kui kedagi kuskil jauramas kuulen mingite MATSIDE seas. Õnneks on meil see salakeel vaat, millest ainult teised väga bravuurikad inimesed aru saavad. ;)

(their loss of course...)