reede, mai 09, 2008

100% puhast rõõmu!

Ohh! Läbi sai! Kaks nädalat reisimist on seljataga, tulemuseks päevitus ja jube hea enesetunne! Kõik sujus suurepäraselt, kõigega jäin rahule! Aga kirjutan ikka vähe pikemalt nüüd. Haagi juures jäi vist pooleli.

Ühesõnaga, mai esimesel päeval sõitis Mikk Haagi, et taaskohtuda neiudega, kellega möödunud õhtul sai Amsterdami peal jauratud ja hollandi moodi volberdatud. Juba Haagi jõudmise hetkest sain aru, et see on minu tüüpi linn. Ma ei oska täpselt öelda, mis mulle peale modernse arhitektuuri seal nii kiirelt meeldima hakkas, aga igatahes tundsin end nagu kodus. Ja loomulikult juhatas pärast eelmist ülilahket öömajapakkujat minu seikluse järgmise peatüki sisse kursaõdede külalislahkus, eriti tänan Triinut, kelle lahkust ma ei suuda ära imestada.

Niisiis. Kaks õhtut ja päev Haagis möödusid Triinu, Ansu ja nende sõbrannade Reeda ja Liisi ja Megani seltskonnas lihtsalt elu ja ilusat ilma nautides. Justnimelt! Lõpuks ometi sai läbi mitmekuine 10-kraadise ilma needus ja ma taasavastasin, et on olemas ka soojemaid temperatuure! Haagi rannas oli vesi küll veel külm, ent nagu just kuulsin, siis nädalapäevad hiljem on see stiilne ja restoranirohke rand rahvast täiesti paksult täitunud ning suvehooaeg käib! Kvaliteetaega Haagis täiustas ka kirbuturg, kust leidsin soodsalt vinged päikseprillid, klubiõhtu ja pubiõhtu, loomulikult oli eriti meeldiv taaskohtuda klassiõde Hannaga! :)

Haagi lähen ma veel kindlasti tagasi. Aga sedapuhku pidin 3. mai hommikul jalga laskma, et jõuda õhtuks hulga lõunapoole - mind ja Katat, kellega kohtusin taas Lille'is, ootas ees minu reisikese eelviimane sihtpunkt Lyon. Olles Hollandi jahedast ja tuulisest kliimast siiski natukene pettunud, esitasin ilmataadile dilemma, et olgu ilus või muidu...No ega ma miskit teha poleks saanud kui ilma poleks olnud, aga oli...Ja veel milline! Lyonis valitses kõik need 4 päeva mis seal koos Kata, tema sõbranna Veronikaga Lille'ist ning Ingridiga puhtakujuline suvi. Tulemuseks päevitus, ent eelkõige lihtsalt mõnu, mõnu ja veelkord mõnu!

Lyonis hakkasin üha enam mõtlema, et miks kurat oli vaja valida Erasmuse-aastaks mingi vihmane Inglismaa ja Norwich, kui palju ilusamad linnad ja ilmad ja inimesed on mandri-Euroopas. Ilmselt on tegemist lihtsa kokkusattumusega, et just minu reisi ajal saabus Prantsusmaale suvi. Pole paha! Lyonis jõudsime nelja päeva ja öö jooksul nii mõndagi - hulgaliselt häid maitseelamusi restoranidest, järjekordne loomaaed ja moodsa kunsti muuseum, jalgrattaga (sigaodav rent!) mööda linna kimamine, pikad-pikad jalutuskäigud, jõe ääres mõnulemine ja veel asju, mis praegu meeldegi ei tule. Uhh!

Ja lahkusin Lyonist täiesti valel ajal! Just oli seal algamas elektroonilise ja indie-muusika festival. Grr! Hunnik häid bände jäi taas nägemata. Aga küllap Ingrid ja Kata oma muljeid jagavad ja kadedust tekitavad. :) Kui Lyonis mõtlesin kohati, et reis ei saa enam paremaks minna ning elu on megailus, siis kolmapäev ja neljapäev Pariisis muutsid mu arvamust. Ilm prantslaste pealinnas oli jällegi imeline ning elunautlejast Beriti seltskonnas ei saagi end teisiti kui superhästi tunda! Seine'i ääres istuda, juttu ajada ja lihtsalt melu nautida... Ahh! Ma ei oska seda sõnadesse pannagi. Jube mõnus oli lihtsalt ja nii-nii kahju, et oli vaja eile õhtul Norwichi naasda, sest Pariisiski oli huvitavaid üritusi oodata.


Eile hilisõhtul niisiis sai kevadtripp läbi. Ja täna oli esimene eksam. Ja ma tunnen end suurepäraselt! Sest ka Inglismaal on vähemalt hetkel suur-suur suvi, viimase essee tegin kirjavigadeta taaskord n-ö A peale ja eksamgi läks vist suurepäraselt. Ja lihtsalt hüppan rõõmust siin. Uhh! Elu on lill! Hurraa! Nädalavahetuse jooksul panen pilte ka Picasasse, küllap siis tekitan lingi siia või miskit.

Ja kuidas teil läheb?

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Tänase õhtu pidu oli välja müüdud! Tehas välja müüdud. mida kurjamit! tore, et meeldis. ja naasta on tugeva t-ga, mikukene! :P