neljapäev, oktoober 25, 2007

Wilberforce Road

Ükskord vist sai mainitud, et siin on muidu suhteliselt ohutu, ainult üks 200meetrine tänavajupp on ohtlik. Viimase kahe päeva jooksul on seal 3 autot - 1 Fiat ja 2 Volkswagenit - pättide ohvriks langenud. Kokku teeb see juba 6 rüüstatud autot, vähemalt üks iga nädala kohta ja üks iga 30-40 meetri kohta. Millalgi ilmub ehk fototõendeid ka sellest toredast tänavast. Imelik küll, et endiselt seal parkimist jätkatakse...

Autoteemas jätkates - täna sai mul tervelt aasta aega juhtimisõigust täis. Jee! Natuke isegi kahju, et viimaste nädalate jooksul praktiseerida pole saanud. Siinsel rahulikul liikluskultuuril oleks igale eestlasele midagi eeskujuks seada. Siiani olen ainult ühte roadkilli näinud. See oli ka täna. Sissemurdmised ja kassitapp minu juhiloa-aastapäeval, hmm...

Juba 9 või 10 päeva pole vihma sadanud. Paraku ei saa ma seda erakordsust jalgrattaretkedeks kasutada, sest odava ratta kvaliteet hakkas ilmnema - käigud krigisevad ja kumm jooksis õhust tühjaks. Juba eelmisel nädalal. Ülikooli rattaparandajail on aga käed-jalad nii tegemist täis, et alles täna sain selle parandusse viia. Tundus, et terve päev kõpitsesid nad selle kallal, aga tulemuseks lihtsalt see, et jäin ligi 10 naela võrra vaesemaks, kuid kumm jooksis mõne minutiga jälle tühjaks ja käigud endiselt jukerdavad. "Õnneks" sai parandajail just tööpäev läbi, õiendama saan alles kolmapäeval minna...

Einoh, pole väga hullu, sest vaevalt mul nädalavahetusel Manchesteris eriti ratast vaja on. :)

Kommentaare ei ole: